tirsdag den 26. juli 2011

Stemningsrapport

Slaphed, helt ind i knoglerne, har standert computeren ude i drivhuset, beruset af basillikummen der breder sig i sin potte, der er intet der dufter bedre... ihvertfald ikke lige nu, kunne nok komme i tanke om en ting eller to hvis jeg virkelig gjorde mig umage... og gad. Cher på youtube, min kommende hustru, hvis bare hun vidste det. Har tændt ovnen da den danske sommer lader mig vente lidt endnu på varmen i år, bamsestøvler og tæpper, lys på bordet og så denne her gudsvelsignede ro.

Trætheden i mit sind, lun snigende træthed, der lægger sig om min krop, om mit sind, om mit hjerte, ingen fortryllende tankeflugt, tæt forbundet til jorden, tilpas lige her i mit nu, glæder mig til skumringen, de lyse nætter bliver snart drevet på flugt, og inden længe står skoven atter i brand, forunderlige verden hvor jeg dog elsker dig, der er intet sted i hele verden jeg hellere vil være lig nu, end lige her. Hvor er jeg dog et velsignet og heldigt menneske.

Har lagt øller i fryseren, får besøg om ganske kort til hyggesnak og slaphed, sådan skal det helst være, og hun er så dejlig, og jeg er bare mig og sammen er vi os, og i går tissede vi i min mors roser... nærmest bare for at vise at vi kan, og min fantasi er mangelfuld, det samme er min opfattelsesevne i dag, så tak for nu, og videre ud i livet med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar